2016. november 14., hétfő

"Eddig -7 kg-nál tartok ahhoz képest, amivel a szülést kezdtük..." Dóri és Dani

Már pocakos koromban nagyon érdekelt a hordozás, és már alig vártam kisfiam érkezését, hogy együtt próbálhassuk ki. Pár héttel a szülés után rá is találtam egy facebook posztra, amiben Kanga tréningre invitáltak. Egyből tudtam, hogy ez a mi mozgásformánk. Kicsit izgultam, mert soha nem sportoltam, és a testsúlyommal is adódnak problémák, de gondoltam kipróbáljuk és meglátjuk. A trénerünk (Sipos Ividő) már kezdetektől fogva egy tündér volt, nagyon kedvesen segített mindenben, csupa mosoly, kedvesség, már az első percben feloldódtunk. Dani még kicsit megijedt a többi gyerek örömsikoltásaitól, hisz akkor ő volt a legkissebb köztük, alig 4 hónapos. A többi anyuka is nagyon kedves, sokat beszélgetünk, van olyan, akivel napi szinten. Persze az órán én izzadok meg a legjobban, a végén piros fejjel, de nagyon boldogan megyünk haza, és Dani is kialussza magát. És az is kiderült, hogy feleslegesen aggódtam a súlyom miatt, ez egy olyan szuper mozgásforma, amit tényleg bárki elkezdhet, ennyit otthon is mozgunk a babánkkal, csak ez sokkal viccesebb, és hatékonyabb zsírégetés szempontjából. Eddig -7 kg-nál tartok ahhoz képest, amivel a szülést kezdtük, és ez a csütörtöki óráinknak köszönhetően csak csökkenni fog <3 Let's Kanga!

Dóri és Dani, Celldömölk


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése