2016. november 16., szerda

"Szeretem, amikor hazajönnek kanga óráról a lányok..." - Apa

Először tartottam tőle, hogy az én örökmozgó kislányom fogja-e bírni a hordozót de nagyon tetszett neki, már az első órát végigaludta a hátamon és kipihenten ébredt. Mozogtam előtte itthon, de nem lehet összehasonlítani, sokkal nyugodtabb voltam, mert biztonságban tudtam magamon és így könnyebb volt a gyakorlatokra is koncentrálni. A kicsi imád óra előtt a gyerekekkel játszani, élvezi a társaságot, mi pedig beszélgetünk az anyukákkal, sok hasznos tanácsot kaptam már egy-egy kanga óra alkalmával. Nem utolsó sorban sokat változott az alakom a tornának köszönhetően, amit Móni a kangaoktatónk igyekszik mindig változatossá tenni. Kanga♡

Apa:

"Szeretem, amikor hazajönnek kanga óráról a lányok, kikapcsolódnak, feltöltődnek, és így nekem is van pár szabad órám a héten."

Köszönettel:

Németh-Tóth Andrea
Sopron


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése