2017. június 19., hétfő

A Kanga .... nekem ÖNBIZALMAT ad!

Az akkor alig 5 hónapos kisfiammal a kezdő kurzus végéhez közeledve (2016.február):

"Próbáltam egy szóval meghatározni, mit jelent nekem az, hogy Kangára járok...nekem ÖNBIZALMAT ad! Számomra ez a legjobb szó...minden területen erősít.. Első gyermekes, friss anyukaként tele voltam félelemmel, bizonytalansággal, de a Kangán találkozhattam hozzám hasonló anyukákkal, hasonló gondokkal, már tudom, hogy nem én csinálom rosszul, természetes, hogy vannak akadályok, de mindent megoldunk, legyőzünk. Minden Kanga óra ösztönző, inspiráló számomra, és egyre jobban érzem magam a bőrömben!! Emlékszem, az első óra reggelén még majdnem meghátráltam, gondolván...áá, ez nem nekünk való, jobb lesz itthon maradni, biztonságosabb...de jó, hogy mégsem tettem!!!

Nyilván Andi (Weisz-Kovács Andrea) teszi ezt az egészet kerekké, mindig bizalommal fordulhatunk hozzá és hihetetlen a kisugárzása!!!

Jajjj, ne...azt hittem, vége a sírós korszaknak...mindjárt megint bőgök, csak most a boldogságtól, hogy van egy gyönyörű kisfiam, akivel ilyen klassz csapathoz tartozhatunk!!!"

Eltelt 10 hónap, azóta is kangázunk, a tükör a szülés előtti formát mutatja(vagy még jobbat..😉), barátságok születtek és hétről-hétre gyönyörködünk a hihetetlenül gyorsan növő gyerekeinkben... imádom!!!😊

Gáborné Tóth Krisztina
Debrecen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése