2017. november 1., szerda

"Itt hallottam először a hasizom szülés utáni speciális edzéséről is."

Sziasztok, az én kangatraining történetem a következő: Már a terhességem előtt is tornáztam, a terhességem alatt is igyekeztem mozogni valamit, így egyértelmű volt, hogy szülés után is keresek valamit. Már a terhességem alatt kerestem a lehetőségeket. Itt a facebookon olvastam először a kangatrainingről, ami nagyon megtetszett. Szerencsére pont akkor indult nálunk, amikor már mi is tornázhattunk. Az edzőnk, Márti nagyon kedves, odafigyel ránk. Itt hallottam először a hasizom szülés utáni speciális edzéséről is. Nagyon szeretünk járni tornázni, jó a közösség, mindenki segítőkész. A kisfiam a hátamon békésen alszik torna közben. Én feltöltődöm, ő kipiheni magát közben! Minden kismamának szívből ajánlom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése