2017. december 3., vasárnap

A kangának köszönhetem a mozgás örömét!

Sziasztok!

2015. február 23-án vettem részt életem első kanga óráján. Azért emlékszem ilyen pontosan, mert meghatározó élmény volt. Azóta már sok víz lefolyt a Dunán, de ma már el sem tudom képzelni az életem kanga nélkül.

A kangának köszönhetem a mozgás örömét először egy pici baba, majd egy nagyobb baba, később kislány, jelenleg pedig két kisgyerek mellett is. Sok-sok igaz barátot, és velük szervezett közös programot is köszönhetek Nektek. Olyan édesanyák ismeretségét, akikre felnézhetek, akikre számíthatok, akikkel együtt nevethetek, akiknek a gyermekei az enyémek barátai lettek. Igazi kis csapat, közösség kovácsolódik az órákon, ahol újra és újra megélhetjük az anyaság csodáját: babáink mennyit nőnek, fejlődnek hétről hétre. 

Köszönöm a sok élményt, az órák jó hangulatát, a feledhetetlen pillanatokat a gyerekeimmel, és hogy mindezek mellett még az egészségemért, erőnlétemért is teszek, és példát mutathatok a lányomnak! Részben Nektek is köszönhető, hogy a hordozás az életünk részévé vált, olyan természetessé, mint a levegővétel.

Köszönöm, hogy vagytok, és töretlen lelkesedéssel újabbnál újabb ötletekkel, óratípusokkal rukkoltok elő!

És most jöjjenek a képek, azok úgyis többet mondanak ezer szónál :)


Zsuzsi, Veszprém










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése