2017. december 9., szombat

A mi történetünk egy idős a magyarországi KangaTarininggel

A mi történetünk egy idős a magyarországi KangaTarininggel. 
Míra születését követően olyan mozgásformát kerestem, ahol együtt tornázhatok a babámmal. Így találtam rá az interneten a Kangára. Azon szerencsések egyike vagyok, aki részt vett a legelső órán, 2013-ban. 
A 8 alkalmas kezdő kurzus alatt tökéletesen kikapcsolódtunk mindketten. Amíg Míra hozzám bújva a hordozóban pihent, én tornáztam, felfrissültem, valamint sok hasznos információt kaptam a szülés utáni regenerációról. Nem is volt kérdéses, hogy ezt követően, folytatjuk-e a kangázást. 
Szinte megszállottak lettünk. Az évek alatt megszabadultam pár felesleges kilótól és sok-sok élménnyel gazdagodtunk. Jártunk babakocsis kangára, fellépésekre- ahol népszerűsítettük a tornát, és jótékonysági flashmobokra. Mindketten sok barátot szereztünk, és mindig jókat bandáztunk.
2015-ben, a munkába visszatérve már csak az otthoni edzésre maradt hébe-hóba idő, de a kanga-szerelem nem szűnt meg. 
Most kisfiammal vagyok várandós, és alig vártam már, hogy ősztől, a 12. hét betöltését követően elkezdhessem a PreKangát. Itt a várandósság előre haladtához igazítva zajlanak az edzések, így teljes nyugalommal élvezhetem a kismama torna jótékony hatását.
Örömmel konstatáltam, hogy hozzám hasonlóan többen is visszatérő kanga mamák. :)



Míra és Marianna, Veszprém

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése